VEIKSMO SAVAITĖ „BE PATYČIŲ 2024”
Kovo mėn. 18-21 d. mūsų darželio mokytojai su ugdytiniais veiklų metu diskutavo „Kas yra draugystė?“, „Kam reikalingi draugai?”, „Ar mūsų grupė draugiška”, „Aš draugauju su visais“, „Koks elgesys yra tinkamas/netinkamas?“, „Grupės taisyklės“, „Stebuklingi žodeliai“, žaidė žaidimą „Mes panašūs ir skirtingi“, piešė grupių diagramas. Aptarė kas yra patyčios, kaip jas atpažinti, kaip atskirti gerą elgesį nuo blogo. Mokė vaikus tinkamų būdų spręsti konfliktus ir kur reikia kreiptis pagalbos. Vaikai gamino emociukus, kuriais papuošė „Emocijų medį“
Logopedė Jurga Legienė ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja Kristina Kirvaitienė
Kasmet kovo 21 d. minima Pasaulinė Dauno sindromo diena. Ši diena skirta visame pasaulyje didinti visuomenės supratimą apie Dauno sindromą, skatinti asmenų, turinčių šį sindromą, teisių, socialinės įtraukties ir gerovės palaikymą. Mūsų darželio bendruomenė prisidėjo prie socialinės akcijos ,,Skirtingų kojinių šokis 2024″, skirtos išreikšti paramą, plėsti tolerancijos ribas, mažinti atskirtį bei formuoti sveiką visuomenės požiūrį į žmones su šiuo sindromu. Skirtingos kojinės simbolizuoja kitoniškumą. Būkime tolerantiški ir vieningi!
https://www.facebook.com/100000550937922/videos/1074570320495200/
https://www.facebook.com/100000550937922/videos/293087857149889/
2023 m. lapkričio 17 d. darželio mokytojai dalyvavo respublikinėje metodinėje-praktinėje konferencijoje „Įtraukusis ugdymas ikimokyklinėse ugdymo įstaigose: realijos ir perspektyvos“. Mokytojos A. Astrauskienė ir L. Levinienė pasidalino patirtimi, skaitydamos pranešimą „Mokytojo padėjėjo vaidmuo įtraukiajame ugdyme“.
Įtraukusis ugdymas – https://www.nsa.smm.lt/itrauktis-ugdyme/
Kauno r. sav. pasirengimo įtraukiojo ugdymo įgyvendinimui 2022-2024 m. priemonių planas
Dėmesys kiekvieno mokinio mokymuisi ir pažangai
NŠA parengtos SUP rekomendacijos, skirtos pritaikyti atnaujintą turinį skirtingų poreikių vaikams
KAS GI TAS MOKYTOJO PADĖJĖJAS?
Recenzuota mokslinės praktinės konferencijos medžiaga „ Pažinti, suprasti, padėti“
………………………………………..
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose
Metodinės rekomendacijos tėvams, pedagogams
Ankstyvoji pagalba vaikams su autizmo spektro sutrikimais
Raidos sutrikimų turinčių vaikų ugdymas bendrojo ugdymo grupėje
Įtraukusis ugdymas- pagalba mokytojui, mokyklai, specialiosios mokymo priemonės, aktualijos
TEISINĖ BAZĖ, REGLAMENTUOJANTI ŠVIETIMO PAGALBOS IR ĮTRAUKIOJO UGDYMOS SISTEMĄ:
Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas
Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašas
Koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašas
Mokyklos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas
Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tvarkos aprašas
Specialiosios pagalbos teikimo mokyklose (išskyrus aukštąsias mokyklas) tvarkos aprašas
Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašas
Socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui tvarkos aprašas
Pedagoginių psichologinių tarnybų darbo organizavimo tvarkos aprašas:
Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklės